U kunt ons bellen tussen 9.00 - 20.00 op 085 0030600

Heeft u storing aan uw laadpaal?

Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat u altijd en overal kunt laden. Als een van onze diensten niet beschikbaar is door een storing of onderhoud, kunt u deze pagina raadplegen.

Hieronder treft u de meest voorkomende storingen:

De laadpaal werkt niet

Oplossing:

  • Haal in de meterkast de stroom 15 minuten van het laadstation.
  • Zet de spanning er op.
  • Wacht 5 minuten totdat het modem opnieuwe is opgestart

De laadpaal reageert niet op mijn pas:

Oplossing:

  • Probeer uw transactie te starten met een andere laadpas. Als deze wel werkt dan heeft uw laadpas een interne breuk en u dient een nieuwe laadpas aan te vragen.
  • Werkt de ander pas ook niet dan is uw RFID reader waarschijnlijk kapot, neem dan contact met ons op via (link naar contact)

De laadkabel komt niet los:

Oplossing:

  • U dient altijd met dezelfde laadpas of sleutelhanger uw laadsessie te beëindigen.
  • Haal de stroom van het laadstation, dit doet u door de schakelaar in de meterkast om te zetten
  • Mocht bovenstaande niet hebben geholpen neem dan contact op met Justplugin.

Led-ring blijft geel branden na aansluiten voertuig:

Oplossing:

  • Zitten de laadstekkers goed in het voertuig en laadstation? (Controle door gebruiker)
  • Is de weerstand van aarde juist? (weerstandsmeting door elektricien)
  • Vervang de laadkabel (vast laadkabel door elektricien laten vervangen)
  • Verander de setting van de timer in het voertuig. (Controle door gebruiker)

Rode LED gaat direct knipperen nadat het pasje voor de reader is gehouden

Oplossing

  • Controleer of de laadpas interoperabel is (geschikt voor gebruik op alle openbare laadstations in Nederland) (controle door gebruiker)
  • Controleer de instellingen van uw laadstation in uw onlineaccount (controle door gebruiker)
  • Controleer of het modem een actieve connectie met het gsm-netwerk heeft (dit kunt u in de backoffice controleren)